به مناسبت شهادت ناجوانمردانه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله منتشر شد

به مناسبت شهادت ناجوانمردانه حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرﷲ دبیرکل حزب ﷲ لبنان آیت‌ﷲ سید مجتبی نورمفیدی رئیس پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر پیامی صادر کردند که مشروح آن به شرح ذیل می باشد:
بسم ﷲ الرحمن الرحیم
ﷲم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثرة عدونا و قلة عددنا و شدة الفتن بنا و تظاهر الزمان علینا
شهادت بزرگ مرد مقاومت، فرزند راستین اسلام و حوزه های علمیه، خار چشم دشمن صهیونیستی و مجاهد فی سبیل ﷲ حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرﷲ موجی از غم و اندوه را در میان همه مسلمانان و آزادیخواهان ایجاد و قلوب مومنین را جریحه دار و داغدار نمود.
این عالم ربانی که با تاسی به اهل بیت پیامبر(ع) و در مکتب امام خمینی(ره) سراسر عمر خویش را به جهاد و مبارزه گذراند و لحظه ای آرام ننشست چنان محبتی را در میان خیل گسترده علاقمندانش به ودیعه نهاد که امروز در فقدانش و پس از آرام گرفتن در جوار رحمت الهی و مفتخر شدن به پاداش خداوندی فریاد شیون و ناله در جای جای بلاد اسلامی برخاست.
بدون تردید این شهادت و شهادت سایر همرزمان او بر خلاف باور دشمنان نادان و بزدل موجب تقویت محور مقاومت و تضعیف جنایتکاران و پشتیبانان آنها بخصوص آمریکای خونخوار خواهد شد و زوال رژیم نامشروع اسرائیل را در پی خواهد داشت.
آن شهید هم اکنون در جوار مولا و مقتدایش اباعبدﷲ الحسین علیه السلام در بهشت برین سکنی گزیده و ان شاء ﷲ شاهد فروپاشی نظام سلطه خواهد بود.
اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر بقیة ﷲ الاعظم (روحی له الفداه)، قائد مقاومت رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه و مراجع معظم تقلید، عموم مسلمانان و مردم مسلمان لبنان و ایران و خانواده مکرم آن شهید تسلیت عرض نموده و نابودی همه دشمنان اسلام و مسلمین را از خداوند متعال طلب میکنم.
سید مجتبی نورمفیدی
۱۴۰۳/۷/۷