جلسه معارفه‌ی دبیر «پژوهشکده فقه اقتصاد، منابع و فن‌آوری» و مدیران بخشهای «بین‌الملل» و «رسانه» پژوهشگاه فقه معاصر با حضور جمعی از مدیران این پژوهشگاه در سالن جلسات برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی دُرّی، قائم‌مقام پژوهشگاه فقه معاصر گفت: در دو سال گذشته تلاش کردیم ساختار علمی پژوهشگاه را طراحی کرده و بخشهای مختلف آن، آغاز به کار کنند که خوشبختانه تاکنون، هر سه پژوهشکده این پژوهشگاه، فعالیت‌های خود را آغاز نموده‌اند. همچنین برخی گروه‌های ذیل این پژوهشکده‌ها در ماه‌های اخیر وضعیت خود را مشخص کرده و فعالیت‌های علمی آنها نیز آغاز شده‌ است.
وی افزود: تلاش می‌کنیم برنامه‌های پژوهشکده‌ها و گروه‌های مختلف تا پایان سال جاری طبق برنامه‌ریزی‌های از قبل تعیین شده مشخص شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین دُرّی خاطر نشان کرد: از دیگر نکات مدنظر در مدیریت پژوهشگاه فقه معاصر، اجتناب از بزرگ‌نمائی یا برنامه‌های تبلیغی و رسانه‌ای فراتر از واقعیت موجود بوده‌ است، لذا برنامه‌های رسانه‌ای و ارتباطات مختلف با یک شیب ملایم در حال حرکت است.
وی با اعلام خبر آغاز فعالیت رسمی «پژوهشکده فقه اقتصاد، منابع و فن‌آوری» ابراز امیدواری کرد این پژوهشکده و گروه‌های زیرمجموعه آن طبق طراحی‌های صورت گرفته برنامه‌های خود را به انجام رسانند.
قائم‌مقام پژوهشگاه فقه معاصر افزود: مدیریتهای بین‌الملل و رسانه نیز با توجه به شکل‌گیری پژوهشکده‌ها و گروه‌های مختلف، برنامه‌ی جدی خود را آغاز خواهند کرد.
در این جلسه، حجت‌الاسلام سیدحمید جوشقانی نائینی به عنوان دبیر «پژوهشکده فقه اقتصاد، منابع و فن‌آوری»، دکتر عبدالمجید مبلغی، به عنوان مدیر بخش بین‌الملل و همچنین حجت‌الاسلام احمد نجمی به عنوان مدیر بخش رسانه پژوهشگاه معرفی شدند.